رییس جمهور در همایش روز جهانی کارگر - بسیج دانشجویی رودهن
سفارش تبلیغ
بسیج دانشجویی رودهن
خردها، پیشوایان اندیشه ها و اندیشه ها، پیشوایان دلها و دلها، پیشوایان حواس و حواس، پیشوایان اندام اند [امام علی علیه السلام]
 
 

دولت مصمم است ارزش کارگر و جامعه کارگری در کشور ارتقاء پیدا کند

روز کارگر 

رییس جمهور جامعه کارگری را آگاهترین ، مومن ترین و انقلابی ترین قشر جامعه دانست وگفت : جامعه کارگری در طول دوران پس از انقلاب اسلامی پیشقرآول ملت ایران در عرصه های سنگین حوادث بوده و بالاترین نمره را در امتحانات سخت سی و یک سال گذشته گرفته است .
دکتر محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز در همایش روز جهانی کارگر با قدردانی از زحمات قشر کارگر سراسر کشور اظهار داشت : جامعه کارگری کشورمان در جایی که نیازمند هوشمندی ، جانفشانی ، خودگذشتگی و کار و تلاش و استقامت بوده است، همواره در خط مقدم حضور داشته است .
رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه باید ایران اسلامی به سرعت ساخته شود گفت : ساختن ایران نیازمند کار و تلاش است و اگر همه امکانات و شرایط طبیعی برای یک ملت فراهم باشد اما کار و تلاش خستگی ناپذیر وجود نداشته باشد، آن ملت نمی تواند به جایی برسد .

شرح خبر در ادامه مطلب...


وی افزود: کار مقدس است ، زیرا دوام ، عزت و سرافرازی یک ملت وابسته به کار است .
دکتر احمدی نژاد خاطر نشان کرد : اگر اعمال صالح فهرست و از تنظیم شوند بدون تردید کار برای ساختن ایران در صدر این فهرست جای خواهد گرفت و امروز ساختن ایران بزرگترین عمل صالح است چرا که پیشرفت و ساخته شدن ایران معادل اثبات حقانیت اندیشه توحیدی و عدالت طلبی و راه انبیاء الهی است.
رییس جمهور گفت : آنچه امور کشور را به پیش می برد کار است و هر عاملی که بخواهد ذهن و دل ملت ایران را از کار و ساختن و پیشرفت منحرف کند بدون شک از نیت های صادق و دلسوز برخوردار نیست .
وی با بیان اینکه پیشرفت ایران با همت جامعه کارگری با سرعت روز افزون ادامه خواهد داشت ، گفت : امسال که به عنوان کار مضاعف نامگذاری شده است در متن و درون خود تکریم کار و کارگر را بدنبال دارد، اگر بنا است در کشور کار انجام شود باید نفس کار ، کارگر و جامعه کارگری مورد توجه و اهتمام قرار گیرد .
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اهتمام ویژه دولت مبنی بر تعظیم و اکرام کار و کارگری در کشور خاطر نشان کرد : مهمترین کاری که دولت در سال جاری باید در جهت ارزشگذاری به کار و کارگر انجام دهد این است که ارزش کارگر و جامعه کارگری را در کشور ارتقاء دهد .
رییس جمهور با اشاره به ضرورت افزایش میزان اشتغال در کشور گفت : امسال به فضل الهی سال رونق ایجاد اشتغال در کشور خواهد بود و دولت مصمم است به اندازه ای فرصت های شغلی را افزایش دهد که دغدغه ای از نبود فرصت های شغلی در کشور وجود نداشته باشد .
وی افزود: دولت برنامه های مختلفی برای ایجاد اشتغال در بخش های گوناگون تدارک دیده تا با ایجاد جهشی در اشتغالزایی ، انباشت متقاضی کار طی سالیان گذشته جبران شود و امنیت خاطری در این زمینه در جامعه بوجود آید.
دکتر احمدی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد : با همت ، عزم و همدلی بی نظیری که ملت ایران در صحنه های گوناگون از خود نشان داده است ، بالاترین قله های پیشرفت در کوتاهترین زمان ممکن در دسترس ملت ایران قرار دارد .
رییس جمهور با بیان اینکه دشمنان از همدلی عظیم ملت ایران عصبانی هستند ، گفت : آنان در شرایطی که فکر می کردند رقیبی در دنیا ندارند و بدنبال برنامه ریزی برای حاکمیت سیصد ساله بر ثروت ، عزت و فرهنگ ملت ها بودند با پیروزی انقلاب اسلامی با ملتی مواجه شدند که اندیشه و حرف تازه ای برای بشریت داشت .
وی تصریح کرد : ملت ایران با همدلی، اتحاد ، حرکت در مسیر ولایت و امامت و استعدادهای انسانی و طبیعی همه قله های پیشرفت و عزت را زیر پا خواهد گذاشت .
وی با اشاره به عوامل عصبانیت دشمنان از ملت ایران گفت : دشمنان از وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای انسانی ومادی فراوان در ایران اسلامی و نیز ملتی متحد و راسخ که به دنبال اهداف بلند است، عصبانی و نگران هستند ؛ اگر ملت ایران ملتی متفرق و ضعیف بود بدون تردید دشمنان هیچ گونه احساس نگرانی و هراسی نمی کردند .
دکتر احمدی نژاد گفت : دشمنان در طول تاریخ و در دوره انقلاب توانایی های ملت ایران را تجربه کرده اند و به وضوح دیدند که چگونه در دوران دفاع مقدس که همه قدرت های عالم امکانات خود را بسیج کرده بودند، ملت ایران با دستان خالی تودهنی محکمی بر دهان آنان زد .
رییس جمهور همچنین با اشاره به دوره ریاست جمهوری بوش در آمریکا گفت : در این دوران آقای بوش همه موجودیت آمریکا را برای مقابله با ملت ایران به نمایش درآورد اما همگان دیدند که آنچه برای ملت ایران اهمیتی نداشت، اقدامات تهدید آمیز وی بود . آنان امروز به این نکته پی برده‌اند که ملت ایران برای قلدار مآبی عده ای زورگو ارزشی قائل نیست.
وی در ادامه با اشاره به زیاده خواهی قدرت های زورگو خاطر نشان کرد : قدرت های زورگو از جمله دولت آمریکا هر جایی که ادعا و طلبکاری می‌کنند، دقیقا نقطه بدهکاری و اتهامشان است ؛ کسانی که بمب اتم می‌سازند از آن استفاده کرده و امروز هم ملت ها را با آن تهدید می کنند جالب است که پرچمدار مبارزه با سلاح اتمی شده است .
دکتر احمدی نژاد خاطر نشان کرد : امروز مدعیان صیانت از حقوق بشر و دمکراسی و مبارزه با تروریسم فقط در عراق بیش از یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار نفر و در افغانستان بیش از صد هزار نفر را قتل عام کرده‌اند .
رییس جمهور گفت : اسنادی وجود دارد که سرخط اصلی جریانات تروریستی جهان در دست رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دارد ؛ مدعیان مبارزه با تروریست عامل اصلی سازماندهی و ایجاد تروریست در جهان هستند و این که مطرح می کنند علیرغم اقدامات آنها هنوز مشکل تروریست در افغانستان وعراق حل نشده است این است که مشکل اصلی خودشان هستند و اگر از منطقه خارج شوند منطقه به آرامش و امنیت خواهد رسید.
وی گفت : کسانی که مدعی و پرچمدار دمکراسی در جهان هستند، دیکتاتورترین و خشن ترین افراد و شخصیت ها را مورد حمایت قرار می دهند و در مقابل با کشورهایی که دمکراسی واقعی در آن برقرار است مخالفت می‌کنند .
دکتر احمدی نژاد افزود:آنان مستقیما علیه ملت ایران و حضور 85 درصدی مردم در انتخابات موضع گیری کردند .
رییس جمهور گفت: تمام جنگ هایی که آمریکا در طول تاریخ انجام داده همگی علیه دوستان و همپیمانان خود بوده که یکی از موارد آن صدام است و این در حالی است که از پایبندی به دوستی و قانون حرف می زند.
وی افزود: اقدامات و رفتار دولت آمریکا برای ملت ها بویژه برای ملت ایران فاش شده است آنان امروز می دانند که هیچ کاری نمی توانند علیه ملت ایران انجام دهند .
دکتر احمدی نژادگفت : دولت آمریکا اگر بخواهد نجات پیدا کند و برای آینده خود فرصتی داشته باشد تنها راه استفاده از فرصت دوستی با ملت ایران است .
رییس جمهور خاطر نشان کرد : آنها باید بدانند که امروز ملت ایران مصمم است که همه قله های عزت و پیشرفت را فتح کرده و برای تهدیدات دشمنان و بدخواهان خود ذره ای ارزش قائل نیست .
وی با بیان اینکه ملت ایران اهل منطق ، عدالت ، تفاهم و همکاری است، اظهار داشت : دولت های زورگو بدانند هر دستی که بخواهد علیه ملت ایران دراز شود و هر قلمی که بخواهد علیه ملت ایران مطلبی را امضاء کند، ملت ایران آن دست را قطع خواهند کرد .
دکتر احمدی نژاد افزود : مدعیان جهانی اگر با ملت ایران همراهی کنند به نفع خودشان است و ما هم از آن استقبال می کنیم معتقدیم همراهی بهتر از تقابل است اما باید بدانند تقابل آنها نه تنها کوچکترین مانعی در مسیر ملت ایران ایجاد نخواهد کرد بلکه انگیزه ملت ایران را برای کار و پیشرفت و همت بیشتر افزون تر می کند .
رییس جمهور گفت : امروز دوره ای که عده ای برای دنیا تصمیم بگیرند به پایان رسیده و همه باید در مدیریت دنیا مشارکت داشته باشند ؛ باید نظمی بر پایه عدالت در جهان حاکم شود و ملت ایران آماده مشارکت در مدیریت جهانی بر پایه عدالت و پاکی است .
وی خطاب به زورگویان و زیاده خواهان خاطر نشان کرد : اگر با ملت ایران همکاری کردید در آینده نیز جایگاهی خواهید داشت در غیر این صورت کسانی که در برابر ملت ایران بایستند هیچ جایگاهی در آینده جهان نخواهند داشت .

 

***به نقل از www.president.ir پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد


بسیح دانشجویی رودهن ::: یکشنبه 89/2/12::: ساعت 6:26 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 17
بازدید کل : 111843
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره ما ::.
بسیج دانشجویی رودهن
مدیر وبلاگ : بسیح دانشجویی رودهن[74]
نویسندگان وبلاگ :
بسیج دانشجویی رودهن (@)[2]


به حول و قوه الهی و با لطف و عنایت خاصه حضرت بقیه الله (عج) حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن جزء اولین مراکز بسیج دانشجویی بوده است که پس از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در 2 آذر 67 تشکیل شده است . این حوزه در بهار 87 و همزمان با طرح تحول و تعالی در بسیج دانشجویی با تغییرات ساختاری جدید فعالیتها و مأموریت های خود را به طور مستمر برنامه ریزی و اجرا نموده و بزرگترین حوزه بسیج دانشجویی در شرق استان تهران می باشد. انشا الله که خداوند سعادت سربازی حضرت مهدی (عج) را به همه ما عنایت بفرماید.
.:: پیوند های روزانه ::.
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
بسیج دانشجویی رودهن
.:: سایت های مفید::.







.:: نوای وبلاگ ::.
.:: فهرست موضوعی ::.
آخرین شمار تلفات دو انفجار زاهدان، 182شهید و زخمی . آشوب . اعتراض فائزه هاشمی، بیانیه . افطاری بیت . انتقاد لاریجانی از تجمع دانشجویان . بازدید روسای دانشگا‌ه‌های استان تهران از مناطق عملیاتی غرب کشور . بیانیه . بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رودهن به مناسبت روز قدس . پیامک های . تبلیغات نستله در تهران به زبان عبری . تجمع دانشجویان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم! . تحریم . ترور سید حسن . تصویب یک‌ فوریت طرح معتبر بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی . تهاجم خاموش . جایگاه معلم در فرهنگ اهل بیت . جشنواره . جلسه شورا . حضور دکتر جاسبی در رودهن . حقوق بشر دروغین ، امریکا،فساد . حقیقت شب قدر . خداحافظ ماه خدا . دانشگاه تهران . دانشگاه رودهن . دوراهی رودهن- دماوند . دیدار رهبر انقلاب با مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه ها . راهیان نور غرب . رمضان . رهبر و اساتید بسیجی . سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد در روز کارگر . سربلندی ایرانی . شعارهای خودجوش مردم علیه سران فتنه . شلوغ کاری اساتید رودهن . طرح ضیافت . طلا و مس . فائزه در روز عاشورا . کاپیتولاسیون . کلیپ تصویری شهدای گمنام . گرم شدن زمین و نقش آمریکا . ماه رمضان . مهدی هاشمی خیانت کار . نامه فائزه هاشمی . نفاق . هاشمی و اصلاحات . هشدار به جاسبی و مجلس! . وداع با پیکرهای مطهر 89 شهید دفاع مقدس _ تهران . ولایت فقیه .
.:: آرشیو شده ها ::.
,
.:: اشتراک در خبرنامه ::.