بسیج دانشجویی رودهن
سفارش تبلیغ
بسیج دانشجویی رودهن
تلخى این جهان شیرینى آن جهان است و شیرینى این جهان تلخى آن جهان . [نهج البلاغه]
 
 

دولت مصمم است ارزش کارگر و جامعه کارگری در کشور ارتقاء پیدا کند

روز کارگر 

رییس جمهور جامعه کارگری را آگاهترین ، مومن ترین و انقلابی ترین قشر جامعه دانست وگفت : جامعه کارگری در طول دوران پس از انقلاب اسلامی پیشقرآول ملت ایران در عرصه های سنگین حوادث بوده و بالاترین نمره را در امتحانات سخت سی و یک سال گذشته گرفته است .
دکتر محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز در همایش روز جهانی کارگر با قدردانی از زحمات قشر کارگر سراسر کشور اظهار داشت : جامعه کارگری کشورمان در جایی که نیازمند هوشمندی ، جانفشانی ، خودگذشتگی و کار و تلاش و استقامت بوده است، همواره در خط مقدم حضور داشته است .
رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه باید ایران اسلامی به سرعت ساخته شود گفت : ساختن ایران نیازمند کار و تلاش است و اگر همه امکانات و شرایط طبیعی برای یک ملت فراهم باشد اما کار و تلاش خستگی ناپذیر وجود نداشته باشد، آن ملت نمی تواند به جایی برسد .

شرح خبر در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

بسیح دانشجویی رودهن ::: یکشنبه 89/2/12::: ساعت 6:26 عصر
 

دیدار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رودهن با نماینده مجلس شورای اسلامی

در تاریخ 11/2/1389 مسئول بسیج دانشجویی رودهن به همراه  دبیر شورای تبیین مواضع و معاون سیاسی بسیج دانشجویی واحد رودهن در جلسه ای با نماینده مجلس شورای اسلامی جناب آقای روح الله حسینی عملکردهای بسیج دانشجویی را ارائه نموده و از نظرات و پیشنهادات ایشان جهت پیشبرد و رسیدن به اهداف ترسیم شده استفاده نمودند.

شرح این خبر بزودی از همین پرتال ارائه خواهد شد.


بسیح دانشجویی رودهن ::: یکشنبه 89/2/12::: ساعت 6:13 عصر
 

فائزه هاشمی

در تاریخ 6/2/1389 خانم فائزه هاشمی با ارسال نامه ای به مدیر مسئول ماهنامه امیدان فردا  متعلق به کانون سیاسی بسیج دانشجویی رودهن موارد ذیل را اعلام نمودند:
مدیر مسئول محترم ماهنامه ایران فردا
ماهنامه سیاسی اعتقادی ایران فردا متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد رودهن در شماره دی ماه 1388 خود در صفحات 23 و 24 خود اکذیب زیر را به این جانب نسبت داده است:
*ساختمان سازی در مناطق جنگلی کانادا و داشتن شرکت ساختمانی
*سرمایه گذاری در تجارت نفت
*مالکیت شرکت واردات و صادرات لوازم آرایشی
*مالکیت باشگاه اسب سواری به مساحت 3000 هکتار در سیمسن دشت فیروزکوه
*مالکیت ویلای چهار طبقه در کلاردشت (همراه عکس)
*دیدار با روحانی اعظم رژیم اشغالگر قدس
*سخرانی در دانشگاه علوم انسانی واحد علوم تحقیقات در 16 آذر
*و دروغ های بسیار دیگر
ضمن تکذیب کامل کلیه مطالب فوق و جلب توجه شما به نکات زیرخواهشمند است نسبت به قرار دادن این تکذیبیه در ماهنامه خود طبق قانون مطبوعات اقدام نمائید.
ارگان بسیج در دانشگاه ، دروغ را رسالت خویش قرار داده و معلوم نیست مجوز شرعی بیان دروغ را از کجا آورده است؟-1
جای تأسف است نهادهایی که طبق وظیفه قانونی خود حافظت امنیت کشور ، جامعه و تک تک افراد باشد،خود به انتشار و بیان چنین دروغ هایی در تخریب افراد و مخدوش کردن امنیت فردی ، اجتماعی و روانی کردن آنان و مسموم کردن فضای جامعه دست میزنند.
2-این گونه دروغ پردازی های آشکار ناشی از مصونیتی است که در سایه تعلل قوه قضائیه حاصل شده است.عدم انجام وظیفه توسط قوه قضائیه در رسیدگی به شکایات اینجانب و بسیاری دیگر کار را به اینجا رسانده است که گروهی با آزادی و مصونیت کامل و حتی قربه الی الله دروغ بگویند و نیات پلید و غیر اسلامی و غیر انسانی خود را عملی کنند.بدیهی است که قوه قضائیه نیز به دلیل به کار گیری این رویه مانند گویندگان و منتشرکنندگان این اخبار کذب باید در مقابل ملت و خدا و در پیشگاه تاریخ پاسخگو باشد.
3-شکایت خود را از این ماهنامه به قوه قضائیه تسلیم خواهم کرد ، گرچه مطمئن هستم مثل همه شکایت های اینجانب ، خانواده من و سایر افراد تحت ظلم ، این شکایت هم به بایگانی سپرده میشود.
اما همانگونه که تاریخ به ما آموخته است که هیچ ظلمی پایدار نخواهد بود ، بالاخره روزی میرسد که این مظالم مورد رسیدگی قرار گرفته و از طرفی پاسخگوی مردمی باشم که میگویند چرا دروغ ها را تکذیب نمیکنید و چرا شکایت نمیکنید.

فائزه هاشمی                                                                                                         


بسیح دانشجویی رودهن ::: یکشنبه 89/2/12::: ساعت 12:16 عصر
 

 

نظر 10 نفر از آیات عظام

ولایت فقیه 

1. امام خمینی(ره): ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) است.                                                                                                                                                            

_ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.

_ ولایت فقیه، وصی رسول اکرم(ص) و در زمان غیبت، امام مسلمین است.                                                                                                                          

_ همه اختیاراتی که برای پیامبر اکرم(ص) و امام(ع) است، از اموری که به حکومت و سیاست باز می گردد، برای ولی فقیه نیز ثایت می باشد.

_ ولایت فقیه، مجری قانون و مخالف دیکتاتوری است.

_ ولایت فقیه، برای شما یک هدیه الهی است.

_ ولایت فقیه، حاکمیت قانون الهی است نه دیکتاتوری.

_ ولایت فقیه این قانون مترقی اسلام خاری است در چشم دشمنان.

_ ولایت فقیه مسئله ای نیست که مجلس خبرگان، ایجاد کرده باشد، بلکه از اول مورد بحث بوده است.

_ ولایت فقیه، استمرار حرکت انبیاء الهی است.

_ این توهم که اختیارات حکومتی حضرت رسول اکرم(ص) بیشتر از حضرت امیر(ع) بود یا اختیار حکومتی حضرت امیر(ع) بیش از فقیه است، باطل و غلط می باشد. خداوند همان اختیارات را برای حکومت فعلی قرار داده است.

شرح در ادامه مطلب...

 ادامه مطلب...

بسیح دانشجویی رودهن ::: یکشنبه 89/2/12::: ساعت 2:21 صبح
 

به نقل از رجا نیوز:

گروه سیاسی- محمد مهدی تهرانی: اگر چه تا پیش از این برخی پرونده استات اویل و ماجرای رشوه گیری در این پرونده را مختومه تلقی می کردند اما اطلاعات دریافتی حاکی از به جریان افتادن دوباره این پرونده در قوه قضائیه است.



ابهاماتی که پایان نیافت

مطبوعات نروژ ماجرای شرم آوری از رشوه
گیری از سوی مقامات یک کشور مسلمان شیعی(ایران) را منتشر می کنند، مسئولین
شرکت استات اویل به رشوه دادن اعتراف می کنند و یکی بعد از دیگری از مقام
خود استعفا می دهند، رئیس بخش عملیات‌های بین‌المللی در پی این رسوایی
شرکت را ترک می کند، مدیر اجرایی شرکت از سوی هیئت مدیره اخراج می شود و
در نهایت حتی رئیس هیات مدیره هم استعفا می کند، نامه ریچارد هوبارد مدیر
مستعفی استات اویل به هیئت مدیره این شرکت که در آن از یک مقام ایرانی،
سخن به میان آمده در اختیار افکار عمومی دنیا قرار می گیرد، در آمریکا،
نروژ و سوئیس تحقیقات گسترده ای در خصوص اتهامات استات اویل صورت می
پذیرد، در پی اثبات این فساد اقتصادی، در نروژ استات اویل 3 میلیون دلار و
در آمریکا 20 میلیون دلار جریمه می شود، رسانه های برون مرزی می
نویسند:«رشوه خواران نفتی در نروژ جریمه شدند، در ایران حکومت می کنند.»،
در گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس غیر مستقیم از همان آقازاده بانفوذ به
عنوان متهم احتمالی پرونده یاد می شود، اما با این همه...

شرح در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

بسیح دانشجویی رودهن ::: شنبه 89/2/11::: ساعت 2:27 عصر
 

 


روز چهارشنبه 8 اردیبهشت یکروز پس از انتشار بیانیه تکذیب خانم فائزه هاشمی طبق اخبار رسیده ، قرار بود دکتر جاسبی در دانشگاه رودهن حضور پیدا کنند.این خبر به حدی تأثیر گذار بود که دانشجویان در حال نوشتن نامه و کارکنان در حال شست و شوی تمام خیابان ها ، چسباندن پلاکارد روی دیوارها و تمیزکردن دفترهای کارشان بودند.در حالی که همه انتظار حضور دکتر جاسبی را در دانشگاه میکشیدند اخبار حاکی از آن است که آقای دکتر جاسبی در هنگام صبح بر خلاف انتظار همگان بدون تشریفات جلسه خود را برگزار نموده و دانشگاه را ترک کرده است.
این علامت سوالی است که چرا حضور ایشان به این صورت انجام گرفته است؟؟!!!

بسیح دانشجویی رودهن ::: شنبه 89/2/11::: ساعت 10:24 صبح
 

 فائزه هاشمی در روز عاشورا

تصاویر منتشر شده از فائزه هاشمی در روز عاشورا که در بین آشوبگران اقدام به تحریک آنان نموده است.

دریافت کلیپ شماره 1

دریافت کلیپ شماره 2


بسیح دانشجویی رودهن ::: پنج شنبه 89/2/9::: ساعت 12:6 عصر
 

تصاویر  ماهنامه امیدان فردا بسیج دانشجویی دانشگاه رودهن در خصوص فائزه هاشمی

مشاهده اصل تصویر



مشاهده اصل تصویر


بسیح دانشجویی رودهن ::: چهارشنبه 89/2/8::: ساعت 1:41 عصر
 

 خودتان قضاوت کنید!!

متن منتشر شده در ماهنامه امیدان فردا بسیج دانشجویی دانشگاه رودهن

-1 بخش اول زندگی

فائزه هاشمی رفسنجانی بهرمانی متولد سال 1341درشهرقم دومین دختر علی اکبر هاشمی رفسنجانی است. او در 13اسفند 1358 در 16 سالگی به عقد حمید لاهوتی درآمد از بین دختران هاشمی ، فائزه تنواست در صدر زنان سیاسی ایران قرار گیرد وی از حدود سال 1368 زمانی که پدرش رییس جمهور شد، کم کم به طور علنی وارد فعالیت های اجتماعی و سیاسی شد و از جمله شخصیت های جنجالی بود. نماینده‌ مردم تهران در مجلس پنجم بود در مجلس پنجم وی از جمله نمایندگان فراکسیون اقلیت یا خط امام بود که در مقاطع مخنلف با سخنان ساختار شکنانه نمایندگان ارزشی و ولایتی را به واکنش وا می داشت. فرزند هاشمی رفسنجانی در سال 1378 یعنی تنها دو سال پس از استقرار دولت خاتمی اولین روزنامه مربوط به زنان یعنی روزنامه زن که گرایشات تند فمنیستی داشت منتشر کرد که بدلیل ضد ارزشی بودن در دولت اصلاحات توسط مراجع ذیرصلاح بسته شد. شرکت او در انتخابات مجلس ششم با شکست سختی همراه بود که باعث کناره‌گیری او از سیاست شد فائزه هاشمی در پی رقابت های انتخاباتی مجلس ششم و دفاع از پدرش در مقابل کاندیداهای جبهه مشارکت به رتبه پنجاه و هفتمی تهران نزول کرد و پس از آن و ابراز گلایه شدید از اصلاح طلبان با سیاست خداحافظی کرد. وی در این مدت به لندن رفت و در آنجا اقامت گزیده بود. و حتی در دوران انتخابات ریاست جمهوری نهم نیز بطور علنی وارد کارزار رقابت های انتخاباتی نشد. با اینکه علی اکبر هاشمی رفسنجانی پدر وی از مطرح ترین شخصیت های این انتخابات بود ودر سخت ترین مبارزه زندگی خود وارد شده بود او پدر را در این مبارزه یاری نکرد او ریاست بازی های اسلامی ورزش زنان رانیز برعهده داشت که کارنامه درخشانی هم در آنجا ازخود باقی نگذاشته است.

شرح در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

بسیح دانشجویی رودهن ::: چهارشنبه 89/2/8::: ساعت 12:58 عصر
 

 

مقدمه:

اهمیت رسانه و بویژه سینما در جهان آنقدر زیاد است که سردمداران صهیونیسم را از سال‌ها پیش بر آن داشت تا با سرمایه‌گذاری هنگفت، قلب سینمای جهان یعنی هالیوود را تصاحب کنند. هم‌اکنون حدود 90 درصد از هالیوود در اختیار یهودیان است؛ بنابراین تهیه‌کنندگان، نویسندگان و کارگردانان صهیونیسم با تسلطی که بر کل هالیوود دارند، به طور دقیق نظارت دارند تا چیزی بر خلاف میل آن جریان فکری ـ سیاسی تمامیت‌خواه تهیه و تولید نشود.

«مصطفی عقاد» کارگردان فیلم معروف «محمد رسول الله (ص)» از کارگردانان مسلمانی است که توانست سالها محیط هالیوود را تجربه کند. او در این باره می‌گوید: در هالیوود همه چیز کنترل می‌شود، حتی موضوع فیلم‌ها؛ در آنجا همه‌کاره تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان مالی صهیونیسم هستند. آنها حتی هرگز اجازه مطرح کردن موضوعی خلاف نظرشان را به کارگردانان مستقل نمی‌دهند.

به عنوان نمونه‌ای از این صاحبان زر و زور می‌توان به «رابرت مرداک» صاحب شرکت عظیم رسانه‌ای «نیوز گرپورشین» صهیونیسم استرالیایی الاصل اشاره کرد که به تنهایی صاحب یک چهارم رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری جهان است! همین طور «استیون اسپیلبرگ» که سال‌هاست مهمترین فیلم‌های نژادپرستانه را با بهترین شیوه‌های هنری در هالیوود تولید می‌کند (همچون فهرست شیندلر و جنگ ستارگان).

شرح در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

بسیح دانشجویی رودهن ::: چهارشنبه 89/2/8::: ساعت 1:37 صبح
<   <<   6   7      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 57
بازدید کل : 111508
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره ما ::.
بسیج دانشجویی رودهن
مدیر وبلاگ : بسیح دانشجویی رودهن[74]
نویسندگان وبلاگ :
بسیج دانشجویی رودهن (@)[2]


به حول و قوه الهی و با لطف و عنایت خاصه حضرت بقیه الله (عج) حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن جزء اولین مراکز بسیج دانشجویی بوده است که پس از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در 2 آذر 67 تشکیل شده است . این حوزه در بهار 87 و همزمان با طرح تحول و تعالی در بسیج دانشجویی با تغییرات ساختاری جدید فعالیتها و مأموریت های خود را به طور مستمر برنامه ریزی و اجرا نموده و بزرگترین حوزه بسیج دانشجویی در شرق استان تهران می باشد. انشا الله که خداوند سعادت سربازی حضرت مهدی (عج) را به همه ما عنایت بفرماید.
.:: پیوند های روزانه ::.
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
بسیج دانشجویی رودهن
.:: سایت های مفید::.







.:: نوای وبلاگ ::.
.:: فهرست موضوعی ::.
آخرین شمار تلفات دو انفجار زاهدان، 182شهید و زخمی . آشوب . اعتراض فائزه هاشمی، بیانیه . افطاری بیت . انتقاد لاریجانی از تجمع دانشجویان . بازدید روسای دانشگا‌ه‌های استان تهران از مناطق عملیاتی غرب کشور . بیانیه . بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رودهن به مناسبت روز قدس . پیامک های . تبلیغات نستله در تهران به زبان عبری . تجمع دانشجویان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم! . تحریم . ترور سید حسن . تصویب یک‌ فوریت طرح معتبر بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی . تهاجم خاموش . جایگاه معلم در فرهنگ اهل بیت . جشنواره . جلسه شورا . حضور دکتر جاسبی در رودهن . حقوق بشر دروغین ، امریکا،فساد . حقیقت شب قدر . خداحافظ ماه خدا . دانشگاه تهران . دانشگاه رودهن . دوراهی رودهن- دماوند . دیدار رهبر انقلاب با مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه ها . راهیان نور غرب . رمضان . رهبر و اساتید بسیجی . سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد در روز کارگر . سربلندی ایرانی . شعارهای خودجوش مردم علیه سران فتنه . شلوغ کاری اساتید رودهن . طرح ضیافت . طلا و مس . فائزه در روز عاشورا . کاپیتولاسیون . کلیپ تصویری شهدای گمنام . گرم شدن زمین و نقش آمریکا . ماه رمضان . مهدی هاشمی خیانت کار . نامه فائزه هاشمی . نفاق . هاشمی و اصلاحات . هشدار به جاسبی و مجلس! . وداع با پیکرهای مطهر 89 شهید دفاع مقدس _ تهران . ولایت فقیه .
.:: آرشیو شده ها ::.
,
.:: اشتراک در خبرنامه ::.